Coś trzeba pamiętać i nigdy nie zapomnieć jest to, że podczas ćwiczeń, trenujesz dla siebie. Nadal możesz spędzić godzinę dziennie w siłownia, mimo że nadal będzie zostawić kolejne 23 godziny lub tak na mięśnie funkcjonować bez użycia maszyn.

Ilekroć zrobić każdy rodzaj ćwiczeń, ruch swojego ciała podczas ćwiczeń jest znany jako zakres ruchu. Im trudniejsze zakres ruch jest bardziej skuteczne ćwiczenie będzie, ponieważ organizm musi pracować dwa razy ciężej, aby wykonać ruch.

Weźmy na przykład w klasycznym hantle biceps curl. Jeśli nie są zaznajomieni z ćwiczeń, wykonywana jest przez stojąc prosto z dłońmi skierowanymi do przodu, i parę hantli przy swoich stronach. Będziesz umowy biceps przynieść hantle aż do wysokości ramion, powtórz ćwiczenie tyle razy, ile chcesz.

Stosując ten sam ruch na ćwiczenia na biceps curl maszyna, należy usiąść, przygotować swój Ramiona na podkładce, chwyć 2 uchwyty, które są w przed sobą, a następnie wykonaj ten sam ruch jak powyżej, aby przenieść uchwyty w górę ruchu.

Teraz, patrząc na skurcze mięśni w tym ćwiczenie, jesteś zamawiający w istocie swojej biceps jeśli używasz curl maszynę, a że jest dość dużo wszystko robisz. Gdy używać urządzenia siedzisz w dół, co będzie ograniczyć tylko ile ramiona dać. Maszyna posiada kilka mięśnie stosowanych w tym wykonywać ograniczone do mięśnia dwugłowego, a także mięśnie przedramion i palców.

Większość czasu, gdy za pomocą wag urządzeniem, zawsze będą ograniczone, jaki rodzaj ćwiczeń można wykonać. Należy zawsze postępować ściśle Procedura, która jest niemal tak samo wolne ciężary. W przeciwieństwie wolne ciężary, maszyny ciężary oferują pewien stopień odporności.

Jedną z najlepszych rzeczy na temat hantlami jest Fakt, że poruszać się trochę wokół uchwytu do wybierz ciężar, którego chcesz użyć. Zamiast przeciągając go do obszaru ćwiczeń, wystarczy zaznaczyć go na maszynie. Kiedy jesteś podczas treningu zmęczony, może to być błogosławieństwem.

Wielu ludzi twierdzą w tym, że za darmo Masy są najlepsze dla twojego ciała. Mimo to jest zwykle prawdziwe, wielu ludzi czuje, że tam Ciężar maszyny są najlepsze. Są plusy i minusy z obu maszyn, chociaż wolny ciężary zostały wokół dużo dłużej i mieć Udowodniono, raz po raz, aby osiągnąć fantastyczne wyniki.

kulturystów na przykład, używali wolne ciężary na przestrzeni lat, aby zbudować bardzo imponujące mięśnie. Jeśli zapytać większość z nich o maszynie ciężary, to oni prawdopodobnie śmiać się z siebie i powiedzieć, że trzeba rzucić żartów.

W skrócie, wolne ciężary będą korzystać z dodatkowych funkcji mięśnie niż maszynach zrobić, co czyni je bardziej skuteczne ogólnej. To nie znaczy, że maszyny są stratą użytku, ponieważ oferują jakieś wielkie zalety. W niektórych przypadkach, to najlepiej, aby ustabilizować mięśnie, które są stosuje się w ruchu, czyli tam, gdzie maszyny są najlepsze do użycia.

Decyzja, na których można użyć do powinno być na podstawie tego, co chcesz osiągnąć z podnoszeniem ciężary i na którym planuje się korzystania z urządzenia, takich jak w domu lub na siłowni. Oba systemy są idealne dla Twojego ciała, chociaż hantlami są najlepiej użyć, jeśli chcesz najlepszy możliwy trening i zawsze upewnić się, że mięśnie Jesteśmy coraz odpowiednie treningi, których potrzebują.

lil kim

Links